zaterdag 18 februari 2012

Het Strip-jaaroverzicht van 2012



Alle strips van 2012 op een rijtje. Samen met het het strip-jaaroverzicht van 2011 vormt deze pagina een overzicht van al onze gezamenlijke vervolgstrips.


Te beginnen met 'Klaverbeek grijpt in', een verhaal van de Geheimzinnige Hulpman, waarin de Stripmannen geheel buitenspel worden gezet...


Wordt vervolgd met...


...een verhaal van de Stripman over twee jongens, Wim en Jan getiteld 'Ruimte voor de economie'

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5



Waarna de Geheimzinnige Hulpman het weer overneemt met twee korte verhalen: 

Túareg en het Gesloten Rijk 

Deel 1
Deel 2
Deel 3

En de geschiedenis van Tinnef en Halleluja

Deel 1 
Deel 2


De Stripman vervolgt dan vervolgens met het vervolg: 


Wim en jan in het Zwart-Witte Land

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5



De Geheimzinnige Hulpman gaat dan verder met een ander verhaal uit het boek van Klaverbeek:

Túareg en de Geheimzinnige Brief

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5

Waarna de Stripman verder vertelt over Wim en Jan, die aardige jongens, in Wim en Jan gaan Ondergronds: 

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5

In het daaropvolgende verhaal van de Geheimzinnige Hulpman gebeuren vreemde dingen. Het heet dan ook: Hekserij


Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11


Daarna vervolgt de Stripman met 
De Grote Boze Vogel

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4


De Geheimzinnige Hulpman besluit het jaar met nieuwe verwikkelingen rond Theo en zijn hond...

Deel 1 
Deel 2 
Deel 3
Deel 4

Nieuwe verhalen zijn al in de maak en zullen verschijnen in het Strip-overzicht van 2013...

11 opmerkingen:

martin zei

Goed hoor. Het komt wel eens voor dat ik iets mis of alleen oog heb voor de tekst. Dit is een prachtige service aan je lezers en kijkers.

martin zei

Beter eerst kijken en dan pas reageren. Nr. 1 zegt gelijk:

Firefox kan de server op hutspot%20en%20oud%20bruin%20bier niet vinden.

Jan de Stripman zei

Dank je, Martin ! Ik heb met mijn verkouden hoofd een beetje zitten klunzen met de links. Nu doen ze het allemaal !

martin zei

Mooi zo. Het waren er maar twee, toch?

Jan de Stripman zei

@martin - Klopt. Maar aanvankelijk verwezen ook niet alle links naar de juiste blogs. Dat dacht ik gecorrigeerd te hebben, maar toen bleken er 2 niet te werken. Nu dus wel...;o)

Glaswerk zei

Jan, ik ga morgen eens rustig het Strip-jaaroverzicht bekijken.

Jan de Stripman zei

@glaswerk - Doe maar kalm aan, het kan het hele jaar nog en ook daarna...;o)

Bart zei

Hihi, ik las even: 'Klaverblad grijpt in', Jan.
Zo zie je, het VKblog laat me nog niet helemaal los, althans in mijn onderbewuste... ;-)

Jan de Stripman zei

@bart - Had ook gekund. Maar zo als het nu is het al erg genoeg...;o)

Antoinette Duijsters zei

Een mooi overzicht, voor het geval ik iets gemist had, maar ik ben helemaal bij:-)

Corrie zei

Een pluim voor jou Jan!