vrijdag 27 juli 2012

Nog één dagje terrasweer...


Het ziet er naar uit dat het vanmiddag of vanavond flink gaat onweren. 
En de weermensen voorspellen dat het dan voorlopig afgelopen is met het tropische weer. Nog één dagje om op een zonnig terras te zitten, dus...


Al zul je niet vanaf elk terras uitzicht hebben op prehistorische grafheuvels...


...terwijl er een buizerd boven je hoofd zweeft...


...en boven de grote, stille heide.

Daarvoor moet je naar de hei tussen Hilversum een Laren. 
Echt stil was het er trouwens niet. Het wemelt er van de wandelaars, fietsers, honden, soms zelfs een elektrische scooter, of een scootmobiel...

Klik op de foto voor een grotere weergave

8 opmerkingen:

Annet zei

Dat is een mooi terras en het komt me nog bekend voor ook...

Ja pas op voor scootmobielen..

Je hebt hem vast opgevoerd Jan:)

Antoinette Duijsters zei

Hopelijk is het snel afgelopen:-)

Zelfstandig journalist Antwerpen zei

Niet zo pessimistisch Jan. Vanaf halverwege volgende wordt het weer warmer en met 20/21 graden zit ik ook nog makkelijk op het terras :-).

Anoniem zei

Dit heb je alvast binnen :-)

Jan de Stripman zei

@annette - Nee, hoor, ik hou me netjes aan de maximum snelheid...;o)

@antoinette - Bij jou heeft het al geonweerd, zag ik...

@zelfstandig journalist - Ach, laat mij nou ook eens zeuren...;o)

@ramirezi - Dat is zeker...;o)

natuurkieker Coby Koops zei

Wat een heerlijk blogje en wat een fijn plekje had je daar, druk of niet druk...
Die eerste foto vind ik geweldig, heel mooie compositie en in een enkel beeld samengevat wat je deed, MOOI!
Ook de overige foto's heb ik met genoegen bekeken.
Natuurkieker Coby

martin zei

Zelfde tekst al eerder. Vorige keer had je er koolmezen, toch?

Jan de Stripman zei

@natuurkieker - Dank je !

@martin - Andere tekst en andere foto's, maar wel dezelfde plek...;o)

Dat moet een van de laatste blogjes op het VK-blog zijn geweest. Met koolmezen, inderdaad, die waren er nu helaas niet...