woensdag 18 juli 2012

Bij gebrek aan strak-blauwe luchten...


Men zegt dat het volgende week dan toch nog zomer wordt. 
Warm, droog, zonnig, blauwe hemel...


Maar voorlopig is het nog niet zo ver. 
Het is nu nog gewoon, bewolkt, koel, de wind blaast 
en af en toe valt er een bui.


Gelukkig maar, want die blauwe luchten zijn maar saai.


Heb je er één gezien dan ken je ze allemaal !


Dat heb je bij wolken nou nooit. Die zijn altijd weer anders...

Klik op de foto voor een grotere weergave...

7 opmerkingen:

Unknown zei

ik ben hierdoor helemaal opgelucht Jan.......

rob alberts zei

Ik wil graag genieten van warme, zonnige foto's vanaf jouw balkon genomen ....
Vrolijke en regenachtige groet

Jan de Stripman zei

@cor - Dat is mooi...;o)

@rob - Zodra de zomer er is ga ik mijn best doen...;o)

Antoinette Duijsters zei

Zie liever wolken dan een strakblauwe lucht:-)

Annet zei

De wolken zijn zo mooi deze zomer...

Zelfstandig journalist Antwerpen zei

Een strakblauwe lucht is alleen plezant als je zelf niet hoeft te werken :-(.

Anoniem zei

Even oefenen of ik ook met mijn kleine tablet kan reageren op die mooie luchten Jan :-)