woensdag 21 maart 2012

Zou het dan allemaal toch nog goed komen ?


Een eekhoorn aan de overkant...

Er loopt een kamerlid weg uit de PVV-fractie. 
Het is prachtig lenteweer. Ik zag vanochtend een eekhoorn, buizerds, een torenvalk, heggenmussen, roodborsten, pimpelmezen, meeuwen, zwanen, kieviten en nog veel meer.

Boven de locomotief, in de boom, een torenvalk...

Bij de drogisterij hadden ze een voordeel-actie. 
Van mijn merk was het 3e product gratis. 
Ik kreeg er ook nog een pompzeepje bij en een bosje narcissen. 
Een aardige mevrouw liet me voorgaan bij de kassa.

Torenvalk...

Een andere aardige mevrouw kwam naar buiten gelopen, 
toen ik even voor haar huis stopte, 
om een foto van de boerderij aan de overkant te maken. 
We wisselden wat vriendelijke woorden.

Boerderij aan de Grote Melm, bij Soest...

De buurman hielp me met het naar binnen sjouwen 
van mijn opvouwbare oprit...

Soms heb je zomaar het gevoel 
dat het nog eens helemaal goed gaat komen met de wereld...  

9 opmerkingen:

martin zei

En de trein rijdt nog steeds naar Frankfuhrt of Berlijn.

Jan de Stripman zei

@martin - Ja, dat zou zo maar kunnen. Hij komt in ieder geval uit Amsterdam en gaat richting Amersfoort...;o)

Anoniem zei

Een dag om nooit te vergeten! Die kan alvast niet meer stuk.
En natuurlijk gaat het verder ook allemaal goed komen. ;-)

Jan de Stripman zei

@aad - En de dag is nog niet eens voorbij ! Wat misschien ook betekent dat we niet te vroeg moeten juichen...

Antoinette Duijsters zei

Zou het, een betere wereld?

bert deben zei

het leven kan ook mooi zijn - en de lente helpt dat graag belichten ...

Zelfstandig journalist Antwerpen zei

Dat zijn veel zwaluwen. Eén zwaluw maakt nog geen zomer, vele wel?

Jan de Stripman zei

@antoinette - Volgens sommige mensen is dat wat er gebeurt met de evolutie...;o)

@bert - Zo is het !

@zelfstandig journalist - En dan moeten de echte zwaluwen nog komen...;o)

martin zei

Hij gaat zeker naar Duitsland. Fijne treinen zijn dat. De vogels en de lentegedachten zijn ook mooi hoor.