vrijdag 13 maart 2015

De reigers van dit jaar


Mijn Facebook- en Twittervrienden zouden de foto's al gezien kunnen hebben...


...maar voor het geval ze ze gemist hebben...


...en voor de blogvolgers, natuurlijk, die mij niet op Facebook of Twitter volgen...


...de reigers in het park zijn weer aan het broeden !


En ik moet dan wel allerlei toeren uithalen om met mijn scootmobiel het park in te komen...


...hekken noch slagbomen kunnen mij ervan weerhouden...


...om regelmatig bij de reigers langs te gaan...


...en een fotootje te maken...



Mooi toch ?

4 opmerkingen:

Zelfstandig journalist Antwerpen zei

Broeden ze altijd zo vroeg in het jaar?

Jan de Stripman zei

Grote vogels zijn langer bezig. Een joekel als de blauwe reiger, of de zeearend is er dus vroeg bij...

Antoinette Duijsters zei

Mooie foto's, maar wacht maar, wat een troep naar beneden gaat komen.

Jan de Stripman zei

@antoinette - Daar heeft in het park gelukkig niemand last van !